Welcome
طرفداران جاسمین ویلگاس
jasmine.V fans
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1398برچسب:, :: 16:5 ::  نويسنده : Mina

   

 کپی برداری فقط و فقط با ذکر منبع! حتی عکس!

هر درخواستي از جاسمين ويلگاس پذيرفته ميشود

 

 

                 آدرس ديگر وبلاگ: www.jasminators.fay.ir 

 

                گالري وبلاگ



نظرات شما عزیزان:

یلدا
ساعت14:58---8 اسفند 1391
خیلی دهاتیه قیافش

النا
ساعت15:19---28 بهمن 1391
سلا وبلاگت خیلی خوشگله به وبلاگ منم سر بزن فعلا بای

محمد
ساعت14:32---22 بهمن 1391
سلام عزیزم وب زیبایی داری به وب من هم سر بزن بایییی

هلیا
ساعت21:55---30 دی 1391
سلام چطوری مینا؟

خوبی؟خیلی وقت بود نیومده بودم وبت دلم برای تو و جاسمین تنگ شده بود


هستی
ساعت12:47---11 دی 1391
سلام عزیزم بیا به وبم سر بزن و توروخدا نظر بده منتظرماااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااا.............وب قشنگی هم داری

azinjoon00
ساعت20:42---14 آبان 1391
به منم سر بزن راستی میشه زیباترین عکس های جاسمین رو بزاری؟

mahsa
ساعت16:17---10 مهر 1391
سلام عزیزم
وب بسیار زیبا با عکس های خیلی خوشگل داری!!!به منم یه سر بزن..اگه با تبادل لینک موافقی بگو با چه اسمی بلینکمت


پرنیان
ساعت19:57---25 شهريور 1391
اپمممممممممممممممممممممممم

الهه
ساعت14:46---16 شهريور 1391
راستی اگه میشه چند تا عکس از جاستین و جاسمین بزار.خیلی ممنون و خوشحال میشم

الهه
ساعت14:36---16 شهريور 1391
سلام. من این دختر رو نمیشناسم. زیاد خوشگل هم که نیس. میشه راجع بهش بهم توضیح بدی که شاید اخلاقش خوب باشه
پاسخ: میتونی بیوگرافیش که تو وبم هست رو بخونی


مهسا 14 ساله
ساعت11:37---12 شهريور 1391
سلام
مهسا هستم 14 سالمه
و تو رو لینک کردم
اگه دوست داشتی به وبم بیا و منو با اسم
@@مهسا 14 ساله @@
بلینک


سرور
ساعت14:01---26 مرداد 1391
وبت خیلی خوبه

ولی قالب قبلی ات بهتر بودهپاسخ: خواستم رسمی تر بشه :)


Inna
ساعت13:23---21 مرداد 1391
مرسی عزیزم چیزی خواستی واست میسازم ................پاسخ: ممنون اگه خواستم خبرت میکنم :)

هدیه
ساعت20:03---3 مرداد 1391
سلام عزیزم من هدیه ام به وبم سر بزن و اگه اومدی حتما نظر بذار خوشحال میشم.لینکت نمودم!

helia
ساعت22:41---2 مرداد 1391
salam manon az veb sit khobeton

mishe ye khaheshi azaton konam

age mishe ahangi ke justin va jasmin ba ham to konsert khondano bezarin vase don mamnon mishamپاسخ:اینا با هم اهنگ نخوندن اهنگ اصلی رو جاستین با جسیکا خونده میتونی از وب طرفدارای جاستین دانلود کنی


Wild Buzz
ساعت15:40---28 خرداد 1391
با موفقیت لینک شدید باتشکر

مينا
ساعت22:31---26 خرداد 1391
سلام مينا ،خوبي؟

پس چي شد وب خوابها؟ پشيمون شدين؟ هيچ پستي نداشتين !!
پاسخ:ببين امتحانا كه تازه امروز تموم شد مبينا بايد بياد خونمون كه بشينيم بنويسيمشون اما مبينا وقت دندون پزشكي داره سرش شلوغه فكر كنم بشه بعد از يكشنبه از مجموع خواب هاي مبيناست. هر دو تاش.


آذين
ساعت22:28---26 خرداد 1391
واااايي ما كه مرديم از انتظار . . . :-(

چتونه ؟ شما كه گفتين ادامه ميدين پس كي؟ هان؟ مينا جان ميشه بگي دقيقا از كي دوباره شروع ميكنين؟
پاسخ:عزيزم بدجور عصباني هستي انگار!!


مينا
ساعت21:22---18 خرداد 1391
آخ جووون 2تاااا خواب ، از مجموعه خوابهاي مبيناست؟واي من طاقت ندارم بزارين زودتر.مرسي.

دنيا
ساعت21:20---18 خرداد 1391
چ بد !

سلنا !

باورت ميشه يه روزي سلناتورز بودم !

اون احمق دوستيه درو سيلي رو از دست داد !

الان جاسميناتورزم با تمام وجودم !

راستي اگه فضولي نيس قضيه ي خواب هاي جاستين چيه؟ دوست دارم بدونم ببخشيد!
پاسخ:خب منم يه سليناتورم....يه وب دارم با دوستم.ما خواب هاي جاستينيمون رو اونجا مينويسيم! :)


نسیم
ساعت15:30---16 خرداد 1391
وب ملوسییییییییییی داری به منم سر بزنپاسخ:من آوریلو خیلی دوست دارم :)

مينا
ساعت22:24---12 خرداد 1391
منم مينام :-)

من زياد اهل نظر دادن نيستم اما متوجه شدم وب خواب هاي جاستيني واسه ي توء دوست عزيز ميشه ادامه ش بدي؟لطفا به مبينا هم بگو يه كلاس تقويت رويا وخيال برام بزاره چون واقعا به خواب هاش حسوديم ميشه اون ذوق و اون حس بعد از خوابش رو درك ميكنم،متشكر.
پاسخ:راستی تصمیم گرفتم ادامش بدم! منتظر باش! به زودی 2 تا خواب میاد :)


دنيا
ساعت22:19---12 خرداد 1391
سلام،عزيزم تو چه وب پركاري داري تو بهتريني كارت حرف نداره،تو ن تنها منو طرفدار وبت كردي بلكه تبديل شدم به يك جاسميناتورز واقعي راستي عزيزم ديگه خبري از بيبر نشده با جاسمين جون برخورد نداشته؟
پاسخ: شرمنده کردین ما رو!!لطف داری. نه برخوردی با هم نداشتن فعلا که جاستین بدجور دلتنگ سلناست!


yekta
ساعت22:45---8 خرداد 1391
garery ton ham kheiliiiiiiiiiiii khoshmel bod.
yadesh bekheir on moghe ha k jb va jusmin ba ham bodan
merccccccccccccccccc


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

❤Hi Jasminators ❤My name is Mina ❤I love Justin Bieber ❤I am a Belieber ❤For ever ❤But ❤This blog is for Jasminators ❤I like Jasmine V ❤❤❤❤❤❤❤❤ Lets read my PrOFile ❤❤❤❤❤❤❤❤ ?What do you think about my blog ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Jasmine Marie Villegas also known as Jasmine V is an American teen R&B and pop singer. She has Filipino and Mexican heritage. After many years of pursuing a career in music she was recently signed to Sony Music. In September 2010 she joined the second leg of Justin Bieber's My World Tour as an opening act. All These Boys is the first single of her album, which was released in 19 October 2010 on iTunes.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها
    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: